miércoles, 13 de febrero de 2013

Arriba carnaval a Palamós!

Aquest divendres a Palamós van fer les botigues al carrer! És una tradició de carnaval que fan cada any on tots els dependents d'alguns carrers del poble es disfrassen, posen música i decoren tot el carrer d'alguna temàtica, per exemple, d'Alícia al país de les maravelles!
La Larissa i jo vam quedar divendres a la tarda i el primer que vam fer va ser anar als somnis, una botiga de disfresses de Palamós, i escollir un dels accessoris que hi havia.
Jo em vaig quedar un nas de pallasso, la Larissa unes ulleres que últimament es porten molt i són semblants a les de L.M.F.O!! (molt xules per cert!)




Ens vam fixar en una cosa.. hi havia molts decorats fets amb materials reciclats!!



I aquí tenim... a la comparsa que acompanyava al rei i la reina del carnaval de Palamós!!


Un cop ens vam posar el nas de pallasso i les super ulleres, ja estàvem preparades per anar a fer un vol i veure tots els carrers de Palamós decorats de carnaval fins al mínim detall!
La Larissa i jo vam decidir anar a buscar la Cristal (la seva germana petita) a casa seva perquè ella també tenia moltes ganes de celebrar el carnaval!
La Cristal té 8 anys però ja té molt clar què vol ser de gran, ARTISTA!!
Tant punt sentia música es posava a ballar, i ho  feia molt rebé!


Després de ballar, riure i mirar mil balls que feien pel carrer de Palamós, començava a fer molt fred i vam anar a fer un cacaolat ben calent a un bar del centre! Just en aquell moment van entrar el rei i la reina! El rei s'hi va posar bé per la foto!!

Va ser un dia molt divertit i diferent sobretot per elles ja que des que viuen a Palamós encara no havien celebrat el carnaval!
A més, vaig conèixer a la Cristal, una nena preciosa que desprèn molta energia i una petita gran artista, és clar!

Una abraçada a tots Rossinyols!! Fins aviat :)

No hay comentarios:

Publicar un comentario